Pink Clay Mask Marykay



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. 

I excited nak share this one product yang merupakan new product yang akan launching this September! Wohooo! Excited tak dengar? I am sure ramai yang kat luar sana ternanti nantikan keluaran produk ni and banyak persoalan yang bermain di jiwa dan minda. Ecceh. Hehe. Its okay, I akan share information tentang Pink Clay Mask ni okay. Then bolehlah fikir fikirkan lepas tu. Nak beli ke tidak. Baca tau :)

Pink Clay Mask ni apa?

Pink Clay merupakan sebahagian daripada tanah liat yang dipanggil Kaolin. Kaolin clay ni mempunyai beberapa shades dari red clay to white clay and pink clay dimana? Dia clay yang di tengah tengah .

Kenapa Pink Clay dijadikan pilihan bagi penjual dan pengguna?

Struktur clay jenis ni yang lebih bersifat lembut dan ringan yet powerful for cleaning face deeply menjadikan pink clay mask fofulerr di kalangan masyarakat dunia.. ha hebatkan?

Pink Clay Mask sesuai untuk kulit macam mana?

Pink clay mask sesuai untuk skin type yang kering dan juga yang sensitif. Semua skin type boleh guna. Why? Disebabkan structure clay yang lebih ringan yet powerful tadi menjadikan ia takdalah buatkan seseorang pengguna hilang natural face oilnya. Disebabkan keunikan ni, pengguna boleh relax relax je pakai tanpa risau skin over dry.  



Kelebihan Pink Clay Mask

lMembantu memulihkan dan mengekalkan kelembapan wajah

lMembantu mengurangkan keradangan kulit dengan cara soothing dan balancekan serta promote healthy cell renewal.

lKadar exfoliatenya yang lembut membantu mengurangkan blackhead, dan breakout disebabkan hormon.

lMemanjakan dan melegakan skin

 

Cara Penggunaan: 

Sapukan dengan rata Mary Kay® Pink Clay Mask meliputi bahagian kulit yang bersih. Elakkan bahagian keliling mata dan mulut. Jangan guna pada kulit yang bengkak dan beralah. Biarkan rumusan mask mengering selama 10 minit. Bilas kulit dengan air suam dan keringkan dengan dap dap kulit dengan tuala. Guna dua hingga tiga kali seminggu.

 

Petua Penggunaan

Untuk pengalaman memanjakan sepenuhnya, gunakan bersama Mary Kay® Pink Clay Mask dengan Mary Kay® Hydrogel Eye Patches. Letakkan patch mata di bawah mata dan kemudiannya sapukan mask meliputi bahagian kulit muka yang lain. Tunggu, rehat dan biarkan kulit anda serap segala manfaat yang ada!

 

Kadar Gunaan

Lebih kurang 4 bulan apabila digunakan dua kali seminggu


ShaqinurAisya

Beauty Consultant Marykay

01161566460

IG: @shaqinuraisya


Comments